رصد

دفاع از مرزهای عقیدتی اسلام و شیعه

رصد

دفاع از مرزهای عقیدتی اسلام و شیعه

  • ۰
  • ۱

عکس جالب از مواجهه یک سرباز بسیجی شیعه با داعشی وهابی

انتشار عکس زیر از روش برخورد انسانی یک سرباز بسیجی عراق با یک بازداشتی گروهک تروریستی تکفیری ـ بعثی داعش، افکار عمومی را به واکنش واداشته است.

625508_935

بر اساس این گزارش، انتشار این عکس در صفحات کاربران شبکه‌های اجتماعی جهان عرب، واکنش‌های جالبی را در بر داشته است. کاربران عرب‌زبان در مواجهه با این عکس، رفتار انسانی ارتش عراق را در برابر تروریست‌های تکفیری ستوده‌اند و سربازان این ارتش را شایسته تقدیر دانسته‌اند.

در روزهای اخیر، تروریست‌های داعش، برای فرار از دست نظامیان عراقی و نیروهای مردمی، پس از انجام عملیات تروریستی، برای فرار از دست تیم‎های شناسایی و اطلاعات عملیات ارتش، بسرعت با تغییر لباس، خود را در میان مردم مخفی می‌کنند که این ترفند آنان هم برایشان سودی نداشته است.

  • ۹۳/۰۶/۲۵
  • رصد

نظرات (۲)

سلام دوست خوبم وبلاگ توپی داری .

دوست داری با هر بازدید کننده از وبلاگت یک تومن درآمد داشته باشی ، یعنی اگه روزی 500 بازدید کننده داشته باشی میشه روزی 500 تومن !

کافیه بیای تو سایت ما و عضو بشی و بعد کد رو دریافت و تو قالب وبلاگت بزاری و تموم - بشین و از درامدت لذت ببر - طرز کار سایت ما هم به این صورته که وقتی بازدید کننده به وبلاگ شما میاد وقتی تو وبتون کلیک کنه یک صفحه جدای تبلیغاتی براش باز میشه .

www.vatanrank.com
سلام مهربونم
سپیدارم...
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی